ZWROTY
Klientom przysługuje prawo do zwrotu zamówionych produktów i odstąpienia od umowy zakupu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Powiadom nas o swojej decyzji wysyłając maila lub pisemnie pocztą. Zachęcamy do skorzystania z podanego poniżej wzoru formularza o odstąpieniu od umowy (dostępnego też w regulaminie sklepu).
W ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy prześlij do nas produkty wraz z dowodem zakupu. Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć kosmetyki w paczce. Prosimy pamiętać, że zwracany towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy jest nieuszkodzony, niezabrudzony, w oryginalnym opakowaniu i nie będzie nosił śladów używania.
Koszt odesłania towaru do Sklepu, w sytuacji odstąpienia od umowy, ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
W ciągu 14 dni kalendarzowych, Sklep dokona zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym kosztów dostawy, na wskazane przez Klienta konto. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty, które docierają do Klienta, były zgodne z umową sprzedaży i były wolne od wad. Jeśli jednak uznasz, że towar jest z jakiegoś powodu wadliwy, masz prawo złożyć reklamację.
W zgłoszeniu reklamacji opisz, czego dotyczy reklamacja i jakie masz oczekiwania co do jej rozpatrzenia. Możesz skorzystać z podanego niżej formularza. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Zgłoszenie reklamacyjne wyślij wraz z reklamowanym produktem do siedziby firmy przesyłką niepobraniową.
Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić przesyłkę przed jej odebraniem. Jeżeli widzisz uszkodzenia, sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby firmy i odeślemy kwotę powiększoną o koszty wysyłki na wskazany nr rachunku bankowego lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).